wvschijndel.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze rittenkoers. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Om de sfeer te proeven klik hier.

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Ad, Hans, Thomas, Jeroen, Wouter, Chipo, Henke

Fam. van Roosmalen

Wij wensen jullie alle succes en vooral veel plezier toe op jullie reis. Geniet ervan laat het een onvergetelijke reis worden.

fam. polak

hallo kanjers maak er wat moois van in dat aapen land en geniet er van want je komt er niet elke dag
en veel plezier en succes

diijmphie en roberto

John &Willy

Net ook even jullie hotelkamertje bekeken:: wel netjes houden he. Zet hem op daar in dat gyana, en laat zien dat je een hollander bent op die fiets. Niks geen gratis vrouwen bij die truien:: fietsen g.v.d.
veel plezier nog en heeeel veeel succes.