wvschijndel.reismee.nl

Etappe 2 - Explosie Harm

Vandaag een verslag van etappe 2

Vandaag een etappe van 132 km op het programma, deels hetzelfde parcours als gister. In het begin was het net zoals gister chaotisch. tot na een 45 minuten koers jeroen weg reed met 8 andere renners. Ze kregen '' de zege van ' t peleton '' maar kregen nooit meer voorsprong dan '1.30. Op 40 km voor de finish werden ze dan ook gegrepen. Niet veel later trok Wouter in de aanval met eerst 1 en later 2 andere renners. Wouter reed erg sterk en leek goed op weg naar een goede klassering, ondertussen deden de andere renners zo goed mogelijk hun best om Harm op een zo goed mogelijke plaats af te zetten aan de slotklim(800 m). Wouter werd op 2km voor de streep teruggepakt, maar Harm zat goed geplaatst. Harm reed heel de klim voorin en won uiteindelijk op een monsterverzet(53/19) op een stuk van circa 15% de '' sprint '' .

Vandaag was een mooie dag voor de ploeg, we hebben goed ons best gedaan en als het dan bekroont word met een 1e plek is dat helemaal mooi.

Op naar morgen!

Vleugel

Harm gefeliciteerd!!! Wat een topper zeg. En trouwens waar was Thomas op die eindklim. Die van Pollakk is toch zo'n goede klimmer :P.

albert

Hé mannen, geweldig.
maar nu die foto's van die mooie rondemisse

Menno

Harm held

de Rombi's

Harm gefeliciteerd met je overwinning knap hoor.
Jij hebt tenminste de eerste kussen van de ronde miss te pakken.
Jeroen en de rest ook goed gewerkt.
Veel succes de komende dagen en probeer er van te
genieten van deze unieke ervaring.

Groetjes
de rombi's

Wies van den Hoogen

Henke, wij wensen je vanuit Milsbeek heel veel plezier tijdens jullie trip naar Frans - Guyana!
Geweldig om dit mee te maken, geniet ervan en heel veel succes gewenst.... Wij hopen dat jullie een mooie tijd met elkaar zullen hebben..... Groetjes uit Milsbeek!!!!

dijmphie en robert polak

THOMAS GEFELICITEERD met je 19 de verjaardag maak er een mooie dag van nog veel succes met koersen,de groeten aan de andere jongens,je vader die zeker geniet daar zo te merken en je top begeleiders john en hans groetjes